Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:24, 09 Maj 2007 Temat postu: ZAPŁON |
|
Piszcie wasze pomysły na przerobienie zapłonu w Ogarze np. jak zwiększyć napięcie i inne przeróbki :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:06, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
a o co kaman z tym zapłonem elektrycznym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:48, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
No ja nie wiem elektryka to nie moja mocna strona ale liczę na to że ktoś coś napisze :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 13:15, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
No elektryka to moja mocna strona... ale... nie wiem o co z tym zapłonem elektrycznym może chodzić może na tym że sztucznie się dostarcza iskrę ? bez kopki tylko odrazu od aQmulatora.. niewiem tak jak liqvi czekam na posty tych co się na tym znają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Nie 15:47, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
to chyba chodzi o to ze do swiecy idzie staly prad i iskra jest zawsze duza i niezalezna od obrotow silnika... i pewnie wystarczy musnac kopke zeby zapalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 16:43, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
Cały czas ? niemożliwe... to po co ustawiać zapłon skoro ma być cały czas iskra ??... pomyśl... głowica musi mieć czas żeby się mieszanką paliwa i powietrza uzupełnić żeby był wybuch :shock: jak będzie w odpowiednim momęcie to wtedy iskra się pojawia i BUM niewiem czy ktoś zrozumie to co napisałem bo sam mam problemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Nie 21:37, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
tzn chodzilo mi o to ze w momencie kiedy swieca ma dac iskre to idzie chyba od aqu i jest mocna iskra i nie zalezy od obrotow silnika... ale moge sie mylic gdzies o tym juz czytalem... tyle ze nie wiem gdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 10:31, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
A co myślicie o przewijaniu cewek ??? Z tego co wiem im więcej będzie zwojów tym więcej prądu wytworzy ...Co o tym myslicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 14:30, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
Sam nie nawiniesz cewki profesjonalnie.... musi to ktoś wyspecjalizowany zrobić a to niestety kosztuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:16, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
No wiem mój ojciec kiedyś dawał cewkę do przewijania ale chyba dużo go to nie kosztowało . Muszę go podpytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:12, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
No zapytaj a jak się dowiesz to zaklikaj na forum ile to kosztowało . Z tą cewką też musisz uważać żeby jej za grubo nie nawinoł bo sie do magneta nie zmieści
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:31, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
A więc tata zawiózł cewkę do znajomego który sie zajmuje takimi rzeczami i zrobił mu to za przysłowiowe piwo dlatego nie wiem ile może to kosztować, ale jeszcze spróbuję sie dowiedzieć w jakiś inny sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:06, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
a jakby wrzucić do magneto 3 cewki zapłonowe? hmmm.... wiem że się nie zmieszczą ale można "troszkę" przerobić klosz od magneta. co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:47, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
Dlaczego miały by się nie zmieścić moim zdaniem wejdą .......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 22:01, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
Nie wejdą... milimetry brakuje im
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|