Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek_88
Moderator
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:50, 15 Sie 2006 Temat postu: Wasze motory- tuning |
|
Witam, opiszcie tutaj swoje sprzęciki
no to ja zacznę może
Marka:MBK Flipper 50ccm
Tuning visualny: niebieskie neony pod podnóżkiem, światło przodnie xenonowe, lampa tylnia diodowa, pomalowany na czarno z naklejkami vinylowymi TRIBAL po obu stronach
Tuning silnika: zmieniony filtr powietrza na stożkowy usunięta blokada
Osiągi:19 s. do 100km/h
wasza kolej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AraS
Motorowerzysta
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina City
|
Wysłany: Wto 18:55, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dotarłeś go?Ile ma blokad i ile zdjołeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysiek
Rowerzysta
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:31, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
Moja Maszyna nigdy nie bedzie miala 100-ki na godzine:P narazie max jechalem nim 60 /h ale mam zamiar wiecej go ztuningowac aby bujnal sie do min. 65 po mprostej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwirek
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
|
Wysłany: Śro 16:22, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
Mój ogar też śmiga coś około 60 i to po nie wielu przeróbkach. Zdjąłem blokady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jackolik
Rowerzysta
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:46, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
mam pytanie jakie sa blokady w ogarach 200?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwirek
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
|
Wysłany: Czw 12:35, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
Blokady Więc na poczatek pisz w odpowiednim temacie.
1 blokada tłumik-dławik
2 Blokada kruciec
3 blokada dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bbolas
Rowerzysta
Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:16, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
blokady jesli chodzi o tłumnik i kruciec to raczej wiem o co chodzi ale dysze to co zmienia sie ich przelot ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwirek
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
|
Wysłany: Nie 17:47, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
Zmieniasz na te o wiekszym przelocie. Wiecej paliwa wiecej moce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:02, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
Mój OGAR 200
tuning techniczny- cylinder 60ccm, wypolerowane kanały cylindra, wyrównane połączenia kanałów cylindra z karterami silnika, wypolerowana skrzynia korbowa, splanowana głowica ok. 1,5mm, dysze o większym przelocie, wypolerowany króciec (ten z większym otworem)łączący gaźnik z cylindrem, skrócone kolanko wydechu o 10cm.
tuning wizualny-pracuje nad nim jak na razie Ogarek jest odmalowany a mam zamiar założyc mu neony i wypolerować silnik a dalej sie zastanawiam..
Osiągi-przed remontem i tuningiem ok. 65km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
teo
Poczatkowy streetowiec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wodzierady
|
Wysłany: Czw 19:57, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
mam go niedlugo wiec nie jest bardzo przerobiony:
techniczny to zdjecie blokady krucica a wizualny to skrocenie tylnego blotnika.
za jakes dwa trzy tygodnie planuje malowanie zalozenie aq neonow i migaczy a co dalej to jeszcze pomysle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
alfa86
Streetowiec
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 20:31, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
Mój Ogarek
Założona zębatka 12 zębów , rozwiercony króciec , skrócone kolanko ,
Założona kratka na lampe .
Max prędkość na prostej to 70 ( bez wiatrów )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ferdezo
Kozaczyna
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:10, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
Mój Ogarek
Tuning Techniczny:
-Cylinder 60 cm3
-Kruciec powększony
-dysze z większym przelotem
-filterek stożkowy (powietrza)
Tuning Wizualny:
-Owiewka >) (wasza ulubiona)
-Torba rowerowa z tyłu (za niedługo pokaże fotki bardzo fajne i poręczne)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
artur210
Rowerzysta
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:20, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
ejj sluchajcie mam takie pytanko
czy ktos z was moglby mi zaproponowac tuning rometa ogara 900??
bo naprawde nie wiem co z nim zrobic
chodzi mi o tuning wizualny narazie bo do silnika to sie dobiore po gwarancji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|