Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 12:15, 05 Lip 2007 Temat postu: Ilość paliwa a osiągi? :| |
|
Witam.
Mam problem dosyć nietypowy
Otóż jak jeżdżę na rezerwie to mi go dławi na trójce tak jak to było kiedyś i jadę max 45km/h i to z górki bo wyżej się dławi
Zawsze jak zatankuje to chodzi normalnie i rozpędza się do ok 55km/h (z górki ) a na prostej 50. Napewno nie jest to wina kranika bo jest wyczyszczony dokładnie. Mi się wydaje że jest to ciśnienie spowodowane większą ilością paliwa.. wiecie benzynie jest się łatwiej do gaźnika dostać gdy jest więcej paliwa w baku. Prawo grawitacji . Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 12:19, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
wez sobie utnij rurke od rezerwy i bedzie gitezzz to raczej nie problem grawitacji tylko tego ze jak masz niski poziom benzyny to przy gorkach czy wzniesieniach zaciaga powietrze i przez go sie dlawi i muli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 13:44, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
No ale mi go dławi też na prostej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 13:47, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
A masz filtr paliwa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ferdezo
Kozaczyna
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:52, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja miałem problemy z kranikiem jak podjeżdżałem pod górki wysiadał mi bo paliwo nie dochodziło. Ojciec mi wypiłował kranik tak że nie ma rezerwy już prawie wogóle i problem znikł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Neoxis
Kozaczyna
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Czw 15:35, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
nie wiem czy to coś da, ale spróbuj zwiększyć poziom paliwa w kopule, gdzie pływak jest. Jednak ja upierałbym się przy kraniku, myślę, że to on jest winowajcą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 19:04, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
Nie mam filtru paliwa. Zresztą , to znaczy że mam jeźdźić na pełnym baku i tylko dolewać do pełności . Bo teraz to jeździłem dosłownie do oparów . Po benzyne byłem rowerem <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 19:35, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
A w kraniku powinienes miec taki filterek lub korek. sprawdz czy to tam masz i czy nie jest rozwalone od benzyny. ja mialem to rozwalone i tez nie chciala mi benzyna leciec tylko z kranika cieklo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 20:26, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
Wiem o co Ci chodzi. Jest to tam i wszystko OK z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Pią 9:22, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
ja stawiam na kranik bo jak jest wiecej zupy to jest dobrze a jak niski poziom to nie dociera wiec kranik.. ja na twoim miejscu ucial bym rurke od rezerwy tak jak mowi Ferdezo bo ja tez jezdzilem bez rurki od rezerwy a nawet bez rurki od normalnie otworzonego i bylo gitez nawet nie patrzalem ile jest benzyny w baqu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:43, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
Kurde u mnie odkąd pamietam jest tak ze mam mniej niż 1,5 L w baku ogarek przygasa i muli a rurki są ucięte i jedyne pod jakąś górkę jak jadę to jest dobrze. A poza tym mój ogarek teraz pali jak czołg! Za 10zł pojeżdzę max godzinę aż dochodzi do tego 1,5 L i ogarek znów muli i przygasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Pią 19:58, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
Moze masz cos w baku co nie pozwala benzynie przedostac sie do kranika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:00, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
No właśnie też się nad tym zastanawiam bo mam inny bak tyle że lezy u lakiernika i w nim nie zauważyłem tego problemu tyle że i tak palił jak czołg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Pią 20:01, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
A tuningowales silnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:03, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
Nooo tuningowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|