Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilziomal
Rowerzysta
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:28, 09 Lip 2007 Temat postu: Gaśnie jak się nagrzeje |
|
Mam problem z rometem 50-T3, proszę o pomoc.
Mianowicie gdy się nagrzeje to przy kolejnym uruchomieniu nie odpala "na kopa"
W czym tkwi problem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Pon 22:22, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
a nie przegrzewa sie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilziomal
Rowerzysta
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:28, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
Babinho napisał: | a nie przegrzewa sie? |
heh a jakie są tego objawy?
(to mój pierwszy motorower jeszcze mało się znam)
; ale na "pycha" odpala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 22:34, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
No wtedy jest mocno gorący i puchnie niema siły i sie muli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilziomal
Rowerzysta
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:28, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
Liqvidator napisał: | No wtedy jest mocno gorący i puchnie niema siły i sie muli |
tak,dokładnie
co jest grane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Wto 21:14, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
za mocno w dupe dostaje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilziomal
Rowerzysta
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:58, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
Raczej nie.
Jestem początkujący wolno im jeżdżę (na 2 zazwyczaj na 3 jeszcze wcale ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neoxis
Kozaczyna
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Czw 23:06, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ale możesz mu dać max obroty na 2 i nieszczęście gotowe =) Taki sam sens jak jazda cały czas na 1 =p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ferdezo
Kozaczyna
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:36, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja w jeden dzień jak się na motorku nauczyłem jeździć (simsonku) to już dawałem na 3 xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Pią 8:29, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
kamilziomal - sam sobie odpowiedziales.. paradoksalnie nie jezdzisz wolno tylko szybko. na 1 czy 2 biegu silnik latwo wkreca sie na obroty i ma slabe chlodzenie bo predkosc mala i na dodatek przy takiej jezdzie latwo o zuzel na swiecy.. wiec nie dziw sie ze szybko sie nagrzewa i nie odpala. i na dodatek to ciagle ruszanie wiec ci wiecej pali i dusisz pewnie sprzeglo.. wiec zapomnij o takiej jezdzie tylko wez jedz na jakas dluga prosta i smigaj na 3 jakies 40 km/h bo silnik nie dostaje tak w dupe, mniej pali i ma lepsze chlodzenie. wiec pamietaj - jak najmniej sprzegla (na swiatlach czy postoju wrzucaj luz), jak najmniej 1 biegu i nie staraj sie co chwila przyspieszac i zwalniac bo te silniki tego nie lubia..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilziomal
Rowerzysta
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:46, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
ok!
To idę poszaleć!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|