Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

Benzyna

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
romet
Streetowiec



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:32, 16 Wrz 2007 Temat postu:

moga byc 3 pierscienie i moga byc tez dwa pierscienie;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Pon 20:13, 17 Wrz 2007 Temat postu:

hmmm pierwszy raz słysze ze 2 to tak dzis sprawdzałem zapłon ze znajomymi to na kole zamachowym mam bardzo mała iskre a czasem wogule jej nie mam a na swiecy mam dobra moze od tego nie zapala??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
teo
Poczatkowy streetowiec



Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wodzierady

PostWysłany: Pon 20:40, 17 Wrz 2007 Temat postu:

dwa pierscienie sa w silnikach rometowskich a mowa jest o jawce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:41, 17 Wrz 2007 Temat postu:

Na kole magnesowym? Na platynkach? Tam nie powinno być wogóle iskry!! dopuszczalna mała... najważniejsza jest ta na świecy Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Pon 20:50, 17 Wrz 2007 Temat postu:

no własnie tam na platynkach mam mała iskre czyli tak ma byc??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:05, 17 Wrz 2007 Temat postu:

nom, im mniejsza tym lepiej Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Pon 21:12, 17 Wrz 2007 Temat postu:

no to mam kurde nie wiem co to moze byc jak mam iskre to zanczy ze mam dobrze zapłon ustawiony???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:20, 17 Wrz 2007 Temat postu:

Tam jest iskra zawsze, tam dochodzi do spięcia i wtedy cała zgromadzona energia idzie do cewki W/N i tam jest przetwqarzana na kilka tyś. V i na świece i jest iskra... problem w tym że iskra nie może być cały czas musi znikać na 3mm przed górnym martwym punktem tłoka (najdalej wysunięty do przodu), ustawia się to na magnecie taką jedną śróbką Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Wto 8:15, 18 Wrz 2007 Temat postu:

acha czyli mam poruszyc ta srubka zeby tłok sie przesynał na gore i zeby tam nie było iskry wtedy na magnecie czy na swiecy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romet
Streetowiec



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:07, 18 Wrz 2007 Temat postu:

teo napisał:
dwa pierscienie sa w silnikach rometowskich a mowa jest o jawce

nie nie wiem ze mowa jest o jawce !!!sa tloki 2 i 3 pierscieniowe do jawki!!!
jak nie wierzysz to zobacz zestawy cylindrowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 16:53, 18 Wrz 2007 Temat postu:

wrzesin16 napisał:
acha czyli mam poruszyc ta srubka zeby tłok sie przesynał na gore i zeby tam nie było iskry wtedy na magnecie czy na swiecy??


Odkręcasz głowice najlepiej i sprawdzasz w jakiej pozycjii jest tłok... jeżeli zrówna się z tym okręgiemna który sie nakłada głowice to jest GMP czyli najdalej jak sie tylko może tłok wysunąć... żeby ten tłok był równo kręcisz tą śróbą na środku co kręci całym kołem magnesowym... i właśnie przed tym GMP 3 mm powinien być otwarty obwód na platynkach Blue_Light_Colorz_PDT_15 to z kolei ustawia się na śrubce obok platynek Blue_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:29, 18 Wrz 2007 Temat postu:

acha to bede musiał jutro pokombinowac bo dzis za puzno wruciłem a jesli mam przebity pływak nie wiem jak to sie satło mzoe moj brat:/ to wtedy by mi odpalił???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:04, 19 Wrz 2007 Temat postu:

pływak musi być cały! Jeżeli jest tylko z dołu przebity to powinien odpalić, a jak jest z góry to nie powinien odpalić Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzesin16
Zaczyna Lapac



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Śro 19:03, 19 Wrz 2007 Temat postu:

jest u gory przebity ale wogule nie powinien nawet cos ruszyc???i to spora dziura jakby ktos włozył gwozdzia w ta dziurke na gazniku:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 20:01, 19 Wrz 2007 Temat postu:

Jak Ci sie nalało paliwa do pływaka to się nie podniesie i cały czas będzie benzyna lecieć i to jest wina tego że Ci go zalewa..... nie zapali bo nie dostaje powietrza tylko samą benzyne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin