Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:32, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
moga byc 3 pierscienie i moga byc tez dwa pierscienie;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:13, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
hmmm pierwszy raz słysze ze 2 to tak dzis sprawdzałem zapłon ze znajomymi to na kole zamachowym mam bardzo mała iskre a czasem wogule jej nie mam a na swiecy mam dobra moze od tego nie zapala??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
teo
Poczatkowy streetowiec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wodzierady
|
Wysłany: Pon 20:40, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
dwa pierscienie sa w silnikach rometowskich a mowa jest o jawce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:41, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Na kole magnesowym? Na platynkach? Tam nie powinno być wogóle iskry!! dopuszczalna mała... najważniejsza jest ta na świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:50, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
no własnie tam na platynkach mam mała iskre czyli tak ma byc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:05, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
nom, im mniejsza tym lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Pon 21:12, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
no to mam kurde nie wiem co to moze byc jak mam iskre to zanczy ze mam dobrze zapłon ustawiony???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:20, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Tam jest iskra zawsze, tam dochodzi do spięcia i wtedy cała zgromadzona energia idzie do cewki W/N i tam jest przetwqarzana na kilka tyś. V i na świece i jest iskra... problem w tym że iskra nie może być cały czas musi znikać na 3mm przed górnym martwym punktem tłoka (najdalej wysunięty do przodu), ustawia się to na magnecie taką jedną śróbką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Wto 8:15, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
acha czyli mam poruszyc ta srubka zeby tłok sie przesynał na gore i zeby tam nie było iskry wtedy na magnecie czy na swiecy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:07, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
teo napisał: | dwa pierscienie sa w silnikach rometowskich a mowa jest o jawce |
nie nie wiem ze mowa jest o jawce !!!sa tloki 2 i 3 pierscieniowe do jawki!!!
jak nie wierzysz to zobacz zestawy cylindrowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 16:53, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
wrzesin16 napisał: | acha czyli mam poruszyc ta srubka zeby tłok sie przesynał na gore i zeby tam nie było iskry wtedy na magnecie czy na swiecy?? |
Odkręcasz głowice najlepiej i sprawdzasz w jakiej pozycjii jest tłok... jeżeli zrówna się z tym okręgiemna który sie nakłada głowice to jest GMP czyli najdalej jak sie tylko może tłok wysunąć... żeby ten tłok był równo kręcisz tą śróbą na środku co kręci całym kołem magnesowym... i właśnie przed tym GMP 3 mm powinien być otwarty obwód na platynkach to z kolei ustawia się na śrubce obok platynek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Wto 19:29, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
acha to bede musiał jutro pokombinowac bo dzis za puzno wruciłem a jesli mam przebity pływak nie wiem jak to sie satło mzoe moj brat:/ to wtedy by mi odpalił???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:04, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
pływak musi być cały! Jeżeli jest tylko z dołu przebity to powinien odpalić, a jak jest z góry to nie powinien odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrzesin16
Zaczyna Lapac
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Śro 19:03, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
jest u gory przebity ale wogule nie powinien nawet cos ruszyc???i to spora dziura jakby ktos włozył gwozdzia w ta dziurke na gazniku:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 20:01, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Jak Ci sie nalało paliwa do pływaka to się nie podniesie i cały czas będzie benzyna lecieć i to jest wina tego że Ci go zalewa..... nie zapali bo nie dostaje powietrza tylko samą benzyne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|