Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 20:36, 02 Maj 2007 Temat postu: Powolne tracenie mocy :|? |
|
A więc tak: odpalam go i wszystko chodzi normalnie... jadę, 1,2,3 i po troszkę bardziej dynamicznej jeździe ogara dławi spoko... wrzucam 2 i też go dławi, wrzucam 1 i gaśnie.. nie wiem co jest grane :cry: Dodam jeszcze że nie redukuje na 2 jak jade 50km/h żeby nie było wątpliwości.. poprostu dławi go i traci prędkość to analogicznie reduQje.. nie wiem co jest grane :?
POMÓŻCIE!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 8:11, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
patrzales gaznik? moze zapchany albo paliwo jakies domieszane z czyms... ja tak mialem jak kupilem tanie paliwo na byle jakiej stacji i mi gaznik zapychalo i tracil moc przy dynamicznej jezdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 9:11, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
gaźnik jest ok.. czyściłem go.. paliwo.. hmmm mogłem dolać za dużo mixolu..(oczywiście nie 50na50)... a może coś z filtrem powietrza?.. bo zmieniałem na taki własnej roboty.. niewiem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zwirek
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
|
Wysłany: Czw 9:44, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Noto popatrz w filtrze. Ale bez problemu zapala tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 10:39, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Znaczy to jest tak.. jak go zaczyna dławić to redukuje biegi aż w końcu gaśnie i potem zostaje iśc z buta do domu bo nie zapali :? . Jak odstoi te 2-3h to spoko.. pali niemalże na rys . Było podejżenie że to kondensator na magnecie, kupiłem nowy, zamontowałem i to samo sie dzieje. Z filtrem powinno być wszystko OK to jest tylko kawałek rurki plastikowej z kawałkiem waty w środku.. o dostaniu się waty do gaźnika nie ma mowy bo jest odpowiednio zabezpieczona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 12:31, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
no waty ale moze dostaje za duzo powietrza albo wata sie zapycha... ja mam zwykly filtr ale bez filtra w srodku ( ) i styka a z ta wata to moga byc problemy... bo jak nabierze wody (np deszcz) to wogole powietrza nie bedzie przepuszczac i klapa... najlepiej looknij jak bedzie na zwyklym filtrze powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:20, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Miałem u mnie dokładnie to samo
sprawdź zapłon czy niema nigdzie przebicia i platynki i jeżeli wszystko będzie ok a gaźnik wyczyszczony to wina filtra powietrza może dostawać za dużo lub za mało powietrza ...podczas jazdy spróbuj palcem zakryć tą rurkę którą filtr pobiera powietrze i wtedy dodaj gazu .......tak było u mnie gdy zakryłem tą rurkę momentalnie przyśpieszał i wchodził na obroty ..może też dostawać za mało powietrza ..spróbuj włożyć oryginalny filtr albo wyregulować przy gaźniku. Jeśli lejesz za dużo mixolu do benzyny to będzie sie mulił i grzał , a jak się zagrzeje to też będzie słabł :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 15:18, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Próbowałem właśnie bez filtra jechać... to samo . Jakby to była wina elektroniki to by nawet nie zapalił. Myśląc analogicznie :
-w czasie spokojnej jazdy wszystko OK nawet da się jeździć
-gdy dostanie większych obrotów przygasa (gdyby to była wina powietrza to by na 2 ciągnoł jakoś no nie?
-wygląda to tak że ta usterka się po jakimś czasie dynamicznej jazdy dzieje.. więc to nie będzie miało nic wspólnego z czynnościami zapłonowymi. Niewiem.. może wezmę od Qmpla gaźnik i zobaczę.
Może to być wina kompresji silnika. Jakby mi ktoś mógł wytłumaczyć na chłopski rozum co to wogóle jest :oops:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:50, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Mi chodziło o to żebyś sprawdził czy nie dostaje za dużo powietrza a nie zdejmował filtr załóż oryginał albo spróbuj zatkać lekko to miejsce w którym twój ogar ciagnie powietrze i wtedy spróbował jechać ...a kompresja to jakby ci powiedzieć ciśnienie wewnątrz cylindra ....stopień sprężania jeśli jest duże ciśnienie tłok chodzi ciężko i daje dużo powietrza to mówi się ze ma dużą kompresje :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 19:31, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
He dzięki za odpowiedź apropo tego filtra to nie mam go już.. poszedł na śmietnik :shock: wymieniłem go bo był cały popękany. Ale obiecuje że załatwie i sprawdze wpadne tu po to żeby opowiedziec i ewentualnie się poradzić co dalej robić forum nie opuszczam wydaje mi się że zabawię tu na dłużej. Dzięki wszystkim za pomoc :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Pią 21:24, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
no jak bez filtra jezdziles to logiczne ze przygasal bo za duze zawirowania powietrza i wychodzi na to ze ten twojej roboty daje taki sam efekt (pobiera za duzo powietrza)... kiedys tez sie w to bawilem i mialem takie same efekty wiec radze ci zalozyc standardowy filtr powietrza bo wg mnie to w tym lezy problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 23:53, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
babinho masz piwo od OJS'a . Jeszcze zanim napisałeś ten post założyłem filtr powietrza bez filtra wiem wiem.. gadaliście mi żebym to zrobił a ja nie wierzyłem że to może być akurat tego wina ale dzisiaj nadarzyła się okazja Qmpel wywoził na złom OGARA 200 :shock: .. wziołem se od niego tylny amorek (bo mi sie rozciekł) i ten filtr powietrza.. nie wiem co ta faja z nim robiłą ale był w oleju nieważne.. nie zakładałem tego czegoś tylko samą obudowe i musze przyznać
DZIAŁA!!  po raz pierwszy od roQ mi włosy jak jechałem na nim staneły śmiga nieźle.. a i jeszcze nalałem nowego paliwa do niego WIELKIE THX PANOWIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Sob 8:50, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
hehe cala przyjemnosc po naszej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|