Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin15
Rowerzysta
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:47, 28 Lis 2007 Temat postu: Jak tanio stuningować Ogara? |
|
No właśnie takie mam do Was pytanie. Jak tanio stuningować ogara, który nie ma zbyt wiele mocy. Mój Ogar jak jadę sam pod górę to uciągnie nawet na 2 biegu a jak jadę razem z ojcem to nawet na 1 biegu ledwo, ledwo. Chciałbym mu dodać trochę mocy. Jak jeżdżę sam to nawet 60 km/h wyciągnie. Ale Dławi się strasznie na 2 i 3 biegu dopiero aż wkręci się na obroty to jest normalnie. Pomożecie??? (Wiem że ostatnie zdanie podlega pod problemy techniczne, ale po co zakładać nowy temat?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:48, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
duzo jest sposobow......polerka tloka od srodka, skrocenie nozki tloka od strony gaznika, powiekszenie kanalow w cylindrze, zmiana gaznika na np od simka lub wieksze dysze w tym. moze cylek juz wyjechany??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Śro 18:20, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
najpierw wymien pierscienie, sprawdz stan cylindra (moze daj do lekkiego szlifu) i sprawdz simmeringi czy nie lapie oleju... potem pogadamy o wzmacnianiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 19:06, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
Apropo taniego tuningu... rozwiercenie kroćca, założenie stożka i ucięcie kolanka wydechowego o 2cm wiele to nie daje, ale zawsze to coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Śro 21:05, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
tak, zgadzam sie z OJSem.. ale najpierw trzeba miec kompreche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin15
Rowerzysta
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:34, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
Nowy tłok, nowe pierścienie(3), Cylek od środka jak nówka, żadnych rys gładki jak nie wiem (mój ojciec tak powiedział)
Po odkręceniu rury idzie tak samo, gaźniki, zapłony regulowałem, wkładałem inne gaźniki (K60b, jakiś z komara) , czyściłem, chuchałem, dmuchałem i nic to nie dało. 2 "fachowców" go oglądało i powiedzieli że to "jawka" i nic sie nie da zrobić.
Co ja mam robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 17:01, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
na jakiej swiecy jezdzisz? masz kompletny filtr powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 17:56, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
To jest wina cewki zapłonowej... zrób zapłon bateryjny tak jak ja i to Ci rozwiąże problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 18:12, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
niekoniecznie... moze za duzo powietrza lapie przy naglym odkreceniu przepustnicy i sie dusi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin15
Rowerzysta
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:32, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
Świece to już próbowałem wszelkiego rodzaju i nic. Filtr jest jak najbardziej kompletny. Muszę powoli dodawać gazu żeby nie "zdychał", ale próbowałem już gaźniki przestawiać, iglicę wyciągałem, cewki zmieniałem i te na magnecie i te pod bakiem. Już nie wiem co mam robić ; Każdy motorek potrafię naprawić, każdy (nie żebym się przechwalał) ale mojego nie potrafię (mam dwa inne, ale działają). Pomóżcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Pią 15:35, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
a na jakim wydechu jezdzisz? ile oleju lejesz? masz filtr paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin15
Rowerzysta
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:17, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
Mam filtr paliwa i wydech czyściłem. Jest teraz czyściutki jak łza. Oleju tak jak pisze w instrukcji 1:30, próbowałem 1:50 i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:28, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
hejaaa wbijaj na nasze nowe forum bo to juz nie zyje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_1612
Rowerzysta
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:16, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
Spróbuj zmniejszyć przerwę na platynkach. U mnie to pomogło. Przestał sie dławic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
knap
Rowerzysta
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: Pon 18:51, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
nie idzie zrobić " taniego tuningu" bo każdy tuning zaczyna się od remontu silnika, jak tuningujesz padline to tylko pogarsza sprawe, jakiś czas dostaje wiatru w plecy i idzie jak rakieta, ale to kwestia czasu, zależy jak i ile jeździsz
pare tygodni i masz silnik do kąlpetnego remontu, dlatego lepiej odrazu od niego zacząć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|