Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Nie 12:27, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
predkos tylko o 5km/h?? ale kopa o wiele wiekszego. bo mi na mocy zalezy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:36, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
znaczy nie wiem dokladnie ile bo wczesniej mi mulilo bo nie mialem pokrywki filtra powietrza i jechalem 42 a jak rozpilowalem kruciec i dorobilem ta pokrywke to lecialem ponad 50 no kopa ma duzo wiekszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 15:47, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
romet to teraz zatankuj do pełnego baku, przejedź 100km i zatankuj ponownie do pełna zobaczysz ile Ci dokładnie pali na 100km , szkoda że tego nie zrobiłeś przed rozwierceniem Mi przed wymianą kroćca palił 2,8l/100km, a na nowym nie wiem ile bo mam nadal tą awarie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarek15
Rowerzysta
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:18, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Czyli mówicie że mało przyśpieszy ale mocy dostanie dużo może rozwierce ... tylko napiszcie ile dokładnie pali po rozwierceniu:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:28, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
no nie będzie to duża różnica, może 0,5l/100km więcej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Wto 17:51, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Dzisiaj zalozylem odblokowany kruciec. rzeczywiscie przyrost przyspieszenia i szybkosci widac ale mam problem jak odpale to moto caly czas jest na wysokich obrotach tak jak bym mial naciagniety gaz ale z gazem jest wszystko dobrz, obroty tez ta srubka prubowalem zmieniac i nic. pomozcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 18:14, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Iglice przestaw zapinke załóż o jeden ząbek wyżej lub niżej zależy czego więcej dostaje, czy paliwa czy powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Wto 18:20, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
No po wymianie krucca to chyba paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 18:43, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Zauważ że w króćcu jest mieszanka paliwowo powietrzna nie tylko paliwo więc nie powinno być komplikacjii... posprawdzaj z różnymi układami iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:47, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
ja dawalem przy rozwiercaniu krucca o jedno oczko w dol iglice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
teo
Poczatkowy streetowiec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wodzierady
|
Wysłany: Wto 21:55, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
a ja wogule nie przestawialem iglicy i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ferdezo
Kozaczyna
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:07, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
ja dałem podkręciłem tylko obroty dyszą biegu jałowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
romet
Streetowiec
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:04, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
dysza biegu jalowego nie powinno sie krecic na byc wkrecona na maksa
a obroty sie reguluje ta srubka ze sprezynka przecierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzYsiu
Streetowiec
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Szydłowiec
|
Wysłany: Śro 15:39, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
a gdzie ejst dysza biegu jałowego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ferdezo
Kozaczyna
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:02, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
sorki sroki pomyliłem się nie dysza biegu jałowego tylko dysza obrotów ze SPRĘZYNKĄ to podręciłem żeby miał większe obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|