Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milenium5
Rowerzysta
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 21:31, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
ja odblokowalem mojego ogarka
efekt na 2 przedtem jechal 30 a teraz 40 na max obrotach
pali tylesamo bo iglicy nie przestawialem
jak chce sie lepszy efekt to mozna iglice przestawic i bedzie wiecej palil
a jek ktos chce porownanie to niech zalozy uszczelke od ogara ona ma maly otwor i bedzie taksamo jezdzil
rozwiercilem malym wiertlem , garby od wiertla pilnikiem , calosc papierem 180
i uszczelka od jawy
trzeba sie przyzwyczaic do nowej reakcji na gaz
(lepiej filtr nowy kupic) ma kopa teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Komor
Rowerzysta
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Śro 16:28, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
Teraz w sklepach przeważnie są juz odblokowane krućce, fajna sprawa bo jest niedrogi tak jak wyżej kolega napisał a może poprawić osiągi nie zwiększając zbytnio spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
knap
Rowerzysta
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: Pon 18:41, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
iglica jest od smarowania... pisze zawsze ze podczas docierania iglice podciagnąć wyżej.
jak wiadomo w paliwie jest olej, więc im więcej paliwa dojdzie do cylindra tym będzie miał lepsze smarowanie.
jeśli chodzi o kruciec to kup ten oddławiony, silnik nie będzie tak mulił
ale ten zdławiony też sobie zostaw, przydaje się po remoncie silnika, bo zawsze korci żeby mu dać po garach wtedy zakładam dławiony kruciec i spokojnie docieram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|