Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alfa86
Streetowiec
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Wto 22:09, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
Jak rozwierciliscie króciec to coś się potem psuło ??
I jak to zrobie to co musze ustawić gaźnik ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 23:07, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
Wszystko zależy od tego jak masz teraz ustawiony . Ja osobiście pokręciłem troszkę śrubkami i działa normalnie i nie zauważyłem wzrostu mocy . Muszę nad nim popracować jeszcze.. mam całe wakacje :hamster_bigeyes:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Śro 16:23, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
Musisz przestawic gaznik do ilosci mieszanki ktorej bedzie wiecej niz przed rozwierceniem. musisz dobrac odpowiednia ilosc powietrza do ilosci benzyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 16:47, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
stunter spoko... ale jak? jaka ma być proporcja? jak poznać że jest dobrze ustawiony? która śrubka jest od czego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Śro 19:09, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
Sa tam 3 srubki. jedna na sprezynce do ustawiania obrotow silnika. i 2 takie mosiezne do ustawiania ilosci powietrza. a jak ustawic to trzeba samemu do tego dojsc metoda prob i bledow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neoxis
Kozaczyna
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Śro 22:01, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
chwila chwila! W silnikach jawoskich stosunek paliwowo-powietrzny spada na dysze, a raczej na ich rozmiar, a dokręcone powinny być do oporu chyba? W silnikach dezametu komarowych się kręci śrubkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:09, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
hmmmm... jak ja dokręce wszystkie śrubki na maxa (oprocz tej ze sprężynką) to mi nie chce moto odpalić, a jak jest załączony i dokręce to gaśnie.. więc chyba trzeba je regulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neoxis
Kozaczyna
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Śro 22:15, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
Cytat: | Regulacja gaźnika
Regulacja gaźnika ma na celu odpowiednie dobranie ilości paliwa do powietrza. Krajowe silniki mają wkręty dyszy i powietrza - właśnie nimi się reguluje stosunek paliwowo-powietrzny, co jest nieco niewdzięczną robotą (przynajmniej dla mnie). Natomiast w silniku Jawki nie trzeba regulować gaźnika tak jak to jest w silnikach Komarków - zadanie to spadło na dysze. Dobrano odpowiednie ich rozmiary, co odpowiada regulacji przy pomocy wkrętów regulacyjnych. Tak więc chcąc zmienić stosunek paliwa z powietrzem, należy zmienić rozmiary dysz. Oryginalnie silniki Jawki były wyposażone w dysze główne o rozmiarze 68 lub 70, a polskie dławione miały 65. Muszę dodać że dysze muszą być wkręcone do oporu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:24, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
LOL... to co ja mam zrobić jak mi nie działa na full wkręconych dyszach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 22:58, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja odkąd pamiętam wkręcałem dysze na maxa, a jeśli coś nie grało to przestawiałem iglice i dawkę do skutku. Więc musisz pokombinować żeby było dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 8:57, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
ja tez mam dysze na maxa wkrecone i reguluje tylko iglica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 9:24, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
Tez mam na maxa wkrecone. pewien mechanik ktory u mnie byl powiedzial ze musza byc zawsze na maxa wkrecone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 9:30, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
ok bede kombinował...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 9:32, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
Moze dokrec dysze do konca i pokombinuj z iglica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 9:34, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
nom dokrec na maxa i sprawdz wszystkie ustawienia iglicy tak jak mowi stunter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|