Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Nie 11:11, 18 Mar 2007 Temat postu: parszywa ''13'' |
|
tak mnie cos ostatnio podkusilo zeby zwiekszyc v-max w moim jawasaki (ogar 200)... no i kupilem nowa zebatke lancuchowa - 13 zebna (przedtem mialem 11)... po zalozeniu wybralem sie na jazde probna... i co? ogar leci 70 km/h :twisted: tylko jest jedno ale... ma ciulowe przyspieszenie... pod wiatr nie moglem na 3 uciagnac, musialem na 2 redukowac... co proponujecie? zostawic tak jak teraz (dzieki temu moge jezdzic ze stala predkoscia 50km/h co mi sie podoba ) czy zmienic spowrotem na 11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zwirek
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
|
Wysłany: Nie 15:02, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
Wybór należy do ciebie. Teraz bedzie lato i wiatru nie bedzie więc zostaw 13 i bedzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:20, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
Albo w dłuższe trasy gdzie jak wiadomo lepiej jechać szybciej wkładaj 13 , a na te krótsze włóż 11 zmiana zębatek trwa 5 min A tak bardziej poważnie to jeśli częsciej jeździsz gdzies dalej to zostw sobie tą 13 :wink: i wtedy polecisz bez problemu 70km/h :twisted:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Nie 16:36, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
ale pod jakas gorke to tez na tej 3 sie meczyl... wiec juz nie wiem w sumie Zwirek ma racje bo wiatru zbytnio nie bedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liqvidator
Moderator
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:38, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
No to widzisz ....decyzja należy do Ciebie i zrobisz jak będziesz chciał....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Nie 16:44, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
lookne jeszcze jak bedzie cieplo czy z ta 13 bedzie dobrze a jezeli nie to zmienie zpowrotem na 11...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
R-Man
Motorowerzysta
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
zależy po jakim terenie jezdzisz..... jak masz górzysty teren etc. to zamęczysz go... oddławiona jawka nie jest stosunkowo mocna aby coś takiego uciągnąć... a w te 70 to raczej pojedzie oodławiona z taką max 67
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hardcore
Zaczyna Lapac
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 9:18, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
Zakupiłem zebatkę 13 a teraz mam zamontowaną oryginalną, na której jedzie 57km/h(z górki), niewiem czy warto zmienić, jeśli tak, to ile zwiększy to prędkość?? :hamster_confused:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 10:54, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
pewnie tak jak mi okolo 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:00, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
Też bym sobie na 13 zmienił... ale dużo po górach jeżdżę... bardzo osłabia taka zębatka motor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 11:09, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
No to tobie potrzebna jest ojs zebatka 11, bo ona poprawia przyspieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ojs
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:11, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
No taką mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babinho
Moderator
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin WLKW
|
Wysłany: Czw 14:31, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
tak tak, do gorzystych terenow tylko 11.. 13 to raczej do zabawy ile wyciagnie czy cos w tym stylu. bo tu trzeba duzo czasu zeby sie rozpedzic wiec lepiej zostaw 11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stunter
Zbanowany
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: WGW
|
Wysłany: Czw 16:48, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
Albo zaloz 12 wtedy bedziesz mial takie same przyspieszenie i Vmax
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neoxis
Kozaczyna
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: Czw 20:00, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja mam u siebie 12, ale chce zalozyc 11, bo jeżdżę dużo po terenie, pagórkach itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|