Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

parszywa ''13''

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Nie 11:11, 18 Mar 2007 Temat postu: parszywa ''13''

tak mnie cos ostatnio podkusilo zeby zwiekszyc v-max w moim jawasaki (ogar 200)... no i kupilem nowa zebatke lancuchowa - 13 zebna (przedtem mialem 11)... po zalozeniu wybralem sie na jazde probna... i co? ogar leci 70 km/h :twisted: tylko jest jedno ale... ma ciulowe przyspieszenie... pod wiatr nie moglem na 3 uciagnac, musialem na 2 redukowac... co proponujecie? zostawic tak jak teraz (dzieki temu moge jezdzic ze stala predkoscia 50km/h co mi sie podoba Blue_Light_Colorz_PDT_06) czy zmienic spowrotem na 11?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zwirek
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland:Mosina k. Poznania

PostWysłany: Nie 15:02, 18 Mar 2007 Temat postu:

Wybór należy do ciebie. Teraz bedzie lato i wiatru nie bedzie więc zostaw 13 i bedzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liqvidator
Moderator



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:20, 18 Mar 2007 Temat postu:

Albo w dłuższe trasy gdzie jak wiadomo lepiej jechać szybciej wkładaj 13 , a na te krótsze włóż 11 Blue_Light_Colorz_PDT_04 zmiana zębatek trwa 5 min A tak bardziej poważnie to jeśli częsciej jeździsz gdzies dalej to zostw sobie tą 13 :wink: i wtedy polecisz bez problemu 70km/h :twisted: Blue_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Nie 16:36, 18 Mar 2007 Temat postu:

ale pod jakas gorke to tez na tej 3 sie meczyl... wiec juz nie wiem Blue_Light_Colorz_PDT_06 w sumie Zwirek ma racje bo wiatru zbytnio nie bedzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liqvidator
Moderator



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:38, 18 Mar 2007 Temat postu:

No to widzisz ....decyzja należy do Ciebie i zrobisz jak będziesz chciał....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Nie 16:44, 18 Mar 2007 Temat postu:

lookne jeszcze jak bedzie cieplo czy z ta 13 bedzie dobrze a jezeli nie to zmienie zpowrotem na 11...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
R-Man
Motorowerzysta



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2007 Temat postu:

zależy po jakim terenie jezdzisz..... jak masz górzysty teren etc. to zamęczysz go... oddławiona jawka nie jest stosunkowo mocna aby coś takiego uciągnąć... a w te 70 to raczej pojedzie oodławiona z taką max 67 Blue_Light_Colorz_PDT_08

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcore
Zaczyna Lapac



Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 9:18, 26 Lip 2007 Temat postu:

Zakupiłem zebatkę 13 a teraz mam zamontowaną oryginalną, na której jedzie 57km/h(z górki), niewiem czy warto zmienić, jeśli tak, to ile zwiększy to prędkość?? :hamster_confused:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Czw 10:54, 26 Lip 2007 Temat postu:

pewnie tak jak mi okolo 70

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 11:00, 26 Lip 2007 Temat postu:

Też bym sobie na 13 zmienił... ale dużo po górach jeżdżę... bardzo osłabia taka zębatka motor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Czw 11:09, 26 Lip 2007 Temat postu:

No to tobie potrzebna jest ojs zebatka 11, bo ona poprawia przyspieszenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 11:11, 26 Lip 2007 Temat postu:

No taką mam Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Czw 14:31, 26 Lip 2007 Temat postu:

tak tak, do gorzystych terenow tylko 11.. 13 to raczej do zabawy ile wyciagnie czy cos w tym stylu. bo tu trzeba duzo czasu zeby sie rozpedzic wiec lepiej zostaw 11 Blue_Light_Colorz_PDT_06

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Czw 16:48, 26 Lip 2007 Temat postu:

Albo zaloz 12 wtedy bedziesz mial takie same przyspieszenie i Vmax

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Czw 20:00, 26 Lip 2007 Temat postu:

Ja mam u siebie 12, ale chce zalozyc 11, bo jeżdżę dużo po terenie, pagórkach itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin